Samsung_popup_phone

به نظر می رسد سامسونگ مشغول کار بر روی اولین گوشی خود با دوربین سافی پاپ آپ است.با اینکه ما حتی نمی دانیم نام این گوشی چیست ولی تصاویری از آن به دست آمده که دوربین سلفی پاپ آپ را نشان می دهد.برای اطلاع بیشتر همراه ایران گلکسی باشید.

از آنجایی که سامسونگ معولا در طراحی پرچمداران خود از صفحه نمایش منحی استفاده می کند ، به احتمال زیاد این گوشی جزئی از سری Galaxy A خواهد بود. البته ما از این موضوع مطمئن نیستیم و فقط حدسیات است ولی میدانیم که این گوشی دارای سه دروبین و یک سنسور اثر انگشت در عقب است که معمولا از مشخصات سری A است.

همچنین این گوشی در کناره پشتی خود کمی خمیدگی دارد که باز هم این ویژگی در سری A مرثوم بوده.صفحه نمایش گوشی تقریباً 6.5 اینچ به صورت مورب است و به نظر می رسد در بالای گوشی یک بلستر IR وجود دارد. این گوشی تقریباً 160.9 میلی متر قد ، 77 میلی متر عرض و 9.2 میلی متر ضخامت دارد. اگر بیرون آمدگی جزئی ماژول دوربین عقب را هم در نظر بگیریم ، ضخامت آن تا 9.7 میلی متر افزایش می یابد.

دانلود و تماشا در آپارات

متأسفانه جک 3.5 میلی متری در هیچ کجای گوشی دیده نمی شود که هنوز هم در تلفن های میان رده نسبتاً نادر است. گفته می شود که این تلفن در دو ماه آینده به بازار عرضه می شود ، بنابراین زمان برای جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد آن وجود دارد.

باید به این نیز توجه کرد که این گوشی مانند تلفن هایی مانند Xiaomi Redmi Mi 9T و گوشی های بسیاری از شرکت هایی دیگر مانند Honor ، OnePlus و غیره است ، بنابراین سامسونگ با رقابت سخت در بازار روبرو خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ قصد دارد پشتیبانی 5G را در این دستگاه در دسترس قرار دهد یا خیر.

نظر شما در مورد اولین گوشی سامسونگ با دوربین سافی پاپ آپ چیست ؟ به نظرتون از این گوشی استقبال میشود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...