سامسونگ پس از رونمایی از رندر های A11 و A41 به رندر های A21 روی آورده و آنها را آشکار کرده است.همان طور که می دانید گوشی A20 و A20s جزو پرفروش ترین گوشی های میان رده ای بودند و طرفدار زیادی داشتند ، به خصوص A20s که دوربین سه گانه آن باعث افزایش فروش آن شده بود.

حالا به سری جدید این گوشی معرفی می شویم یعنی A21.مانند تمام هم خانوده های A21 ( منظورم A51 و A71 و… است ) این گوشی در بیشتر قسمت ها تابع A20 بوده است اما این گوشی تغییرات خوبی نیز داشته است.

مشخصات برجسته A21

عمده ترین این تغییرات دوربین چهارگانه است که واقعا چیز جدید برای این مدل گوشی است اما هنوز از کیفیت آن مطمئن نیستیم .

از دیگر تعییرات این گوشی با نسخه قبلی خود مدل نمایشگر است ، که به Infinity-O تغییر یافته است که با حاشیه های ضخیم و سوراخ پانچ در گوشه بالا سمت چپ برای دوربین سلفی محصور شده اند.

رندر های A21

رندر های A21

علاوه بر این ، رندر نشان می دهد که گلکسی A21 دارای دکمه پاور و کاهش/افزایش صدا در سمت راست است و درگاه USB و جک هدفون 3.5 میلی متری در پایین آن قرار دارد.

سامسونگ هیچ اطلاعاتی راجع به گلکسی A21 منتشر نکرده است ، اما شایعات حاکی از آن است که می تواند با ترشه Exynos 7904 SoC با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ذخیره سازی همراه باشد. این تلفن هوشمند یک صفحه نمایش HD + AMOLED را خواهد داشت و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را نیز در زیر کاپوت خود جای می دهد.

همچنین گفته می شود که Galaxy A21 به زودی راهی آمریکا خواهد شد.

با این حالی که سامسونگ رندر های گوشی های میان رده ای خود را منتشر می کنند پس با رونمایی این گوشی فاصله زمانی زیادی نمانده است و باید دید که خرید گوشی A11 به صرفه تر است یا A21.

لطفا نظر خود در مورد گوشی Galaxy A21 با ما در میان بگذارید.

منبع : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...