ZFilp

در این مقاله می خواهیم قابلیت ها و زیبایی هایی که تاشو بودن Galaxy Z Flip به ما میده رو بررسی کنیم و یا به شما معرفی کنیم.

گرچه باید بگویم که این گوشی بسیار گران است ولی نه به اندازه هواووی میت ایکس و به علت اپیدمی شدن ویروس کرونا کارخانه های آن بسته شده و برای دسترسی به آن محدودیت ها بیشتر شده است.اما اگر روزی عنایتی شد و این گوشی به دستتان رسید ( البته اگر از قیمتش راضی بودید ) می توانید این ترفند ها رو استفاده کنید تا باکلاس تر و جذاب تر به نظر برسید.

این را هم آویزه گوشتان کنید که هدف ما در این مقاله خوب یا بد بودن Galaxy Z Flip نیست و به این موضوع در بررسی این گوشی خواهیم پرداخت.

زیبایی منحصر به فرد

زیبایی ها تاشو بودن Galaxy Z Filp

همان طور که در تصویر اولیه مقاله هم دیدید این گوشی به طور منحصر به فردی زیباست و می تواند به زیبایی و خوشتیپ بودن شما بیافزاید.

طریقه گذاشتن این گوشی در عکس اول مقاله بسیار جالب و جذاب است به صورتی که توجه هر کسی را به شما جلب میکند و برای افراد خاص و متنوع بسیار گزینه خوبی است.

همچنین می توانید با خلاقیت خود به زیبایی آن اضافه تر کنید.

تو جیب جا میشه

Galaxy Z Filp به راحتی در جیب جا می شود

با توجه به اینکه هر روزه اندازه صفحه نمایش گوشی ها بزرگ تر میشود ، نمی توان آنها را به راحتی در جیب قرار داد.

در این مواقع گوشی Galaxy Z Flip می تواند مشکل شما را حل کند.با تا کردن آن حتی جای زیادی در جیبتان باقی می ماند ( ولی توصیه می کنم ، چیز دیگری کنار آن نگذارید که بسیار گوشی حساس و آسیب پذیری است).

تنهایی ، با دوربین عقب عکس بگیر

عکس با دوربین عقب Galaxy Z Filp

یکی از بهترین قابلیت های این گوشی که سامسونگ هم بار ها به آن اشاره کرده است ، این است که Galaxy Z Flip می تواند روی پای خود بایستد.این قابلیت به ما اجازه بی شمار کار را می دهد که در ادامه درباره ی آنها خواهیم گفت.

یکی از اینها قابلیت ها گرفتن عکس با دوربین عقب به تنهایی هست.همان طور که می دونید ما با گوشی های معمولی ، وقتی تنها هستیم فقط می تونیم با عکس سلفی خاطرات خود را ماندگار کنیم ولی با این گوشی می توانید این معجزه را به حقیقت تبدیل کنید.

شما می توانید برای اینکار دوربین را روی تایمر گذاشته و سپس عکس های خود را به راحتی بگیرید.

عکس سلفی را راحت تر بگیرید

عکس سلفی Galaxy Z Filp

بزرگی گوشی علاوه بر خوبی ها ، مشکلاتی نیز داشته است ، یکی از این مشکلات این است دیگر نمی توان عکس های سلفی را به راحتی گرفت.

البته شرکت ها برای حل این مشکل راه های زیادی چون استفاده از شاتر صدا یا نشان دادن کف دست به دوربین ارائه دادن ، که این روش ها هم کمی سخت است ولی با این گوشی می توان به راحتی عکس سلفی گرفت.

تایپ کردن دیگر خسته کننده نیست

تایپ کردن با Galaxy Z Filp

اگر شما هم مثل من باید مدت زیادی تایپ کنید و از این کار خسته شده اید ، Z Flip یک گزینه درجه یک است.

همان طور که در تصویر می بینید گوشی روی میز است و کاربر می تواند به راحتی تایپ کند و از گوشی استفاده کند. ( جا دارد که بگویم تمام ویژگی ها یک طرف و این ویژگی طرف دیگر )

نگرانی جای گوشی را نداشته باش

قرار دادن Galaxy Z Filp  در کیف پول

بسیاری از افراد دوست دارند که گوشی خود را درون کیف پولشان بگذارند و به علت اینکه رفته رفته اندازه گوشی ها بزرگ تر می شود ، حسرت به دل می مانند.

با تاشو بدون Z Flip به راحتی می توانید آن را درون کیف پول خود گذاشته و نگرانی جای گوشی را نداشته باشید.

دو تیکه شدن صفحه نمایش

دو تیکه شدن صفحه نمایش Galaxy Z Filp

با تاشو بودن این گوشی می توان صفحه نمایش را به دو تیکه تبدیل کرد و از آن راحت تر استفاده کرد.

در یک طرف ویدیو ببینید و در طرف دیگر تنظیمات ویدیو را انجام دهید.همچنین با این قابلیت می توانید می توانید از ویژگی چند صفحه ای گوشی ها ( استفاده همزمان از دو برنامه ) به راحتی استفاده کنید.

دیگر آیینه آرایش لازم ندارید

قابلیت ها و زیبایی های Galaxy Z Filp

این ویژگی برای خانم ها یک دنیا ارزش دارد چرا که با یک گوشی می توانید از شر آیینه های بزرگ آرایشی خود را خلاص کنند.

البته آقایان هم می توانند برای درست کردن لباس و ظاهر خود از آن استفاده کنند.

هم به کارت برس و هم از گوشی استفاده کن

قابلیت ها و زیبایی های Galaxy Z Filp

همان طور که گفتم Galaxy Z Flip روی پای خوش می ایستد و با این کار می توانید ویدیو های آموزشی ( مثل آموزش آشپزی ) را ببینید و در کنار آن به کار خود ادامه دهید.

همچنین می توانید با این قابلیت به راحتی از خود فیلم گرفته و کار خود را انجام دهید.


در اینجا برخی از این قابلیت ها و زیبایی ها تاشو بودن Galaxy Z Flip را به شما معرفی کردیم که به راحتی می توانید از آنها استفاده کنید.

البته باید در نظر داشته باشید که همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد پس اگر روش دیگری بلد بودید با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید تا صاحبان این گوشی از آنها استفاده کنند.

همچنین نظرتان در مورد نبوغ سامسونگ در ساختن Z Flip بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...