Realme با اولین مچ بند سلامت خود با نام Realme Band وارد تجارت مچ بند سلامت شد.به نظر می رسد که این شرکت میخواهد از این پس بیشتر وارد این بازار شود و به رقابت با شرکت هایی چون شیائومی و سامسونگ بپردازد.

مشخصات مچ بند سلامت Realme Band

Ralme Band از نمایشگر رنگی 0.96 اینچی با رزولوشن 80×160 پیکسل برخوردار است.

این اندازه صفحه نمایش برای نشان دادن 64 حرف را روی صفحه و اعلان های طولانی کافی است.شما در صورت نیاز می‌توانید توسط یک دکمه‌ی لمسی نیز صفحات را تغییر دهید. این دکمه به مراتب بهتر از آن است که مجبور باشید انگشتتان را روی نمایشگر مچ بند برده و بخش بزرگی از صفحه از دید شما خارج شود.

اعلان های مچ بند سلامت Realme Band

در این مچ بند سلامت برنامه ی LinkSmart قابلیت نشان دادن متن های اعلان اینستاگرام ، واتساپ ، تویتر ، تیک تاک و پیامک ها را به همراه آیکون برنامه می دهد که بسیار خوب است و با این حرکت Realme توانسته یکی مشکل های فراگیر در مچ بند سلامت را کنار بگذارد.

مچ بند سلامت Realme Band

این صفحه نمایش دارای یک شیشه محافظ مسطح است . این ماده در برابر سایش و پارگی روزمره مقاوم است ، به علاوه Realme Band در برابر آب IP68 مقاوم است (1.5 متر).اما به این معنی نیست که هنگام شنا کردن و حمام از آن استفاده کنید.

شارژ مچ بند سلامت Realme Band

می توانید یک قسمت از باند دستگاه را برای آشکار کردن یک پلاگین USB-A بکشید – این به شما این امکان را می دهد تا Realme Band را به هر درگاه USB قدیمی وصل کنید تا شارژ شود (بدون کابل یا آداپتور لازم). این یک ترفند جالب و کارآمد است.

تنظیم فعالیت های مچ بند سلامت Realme Band

منبع تغذیه Realme Band یک باتری 90 میلی آمپری است که می تواند با فعال بودن ردیاب ضربان قلب تا 10 روز کار کند. همچنین می توان آن را در مدت زمان 1 ساعت 47 دقیقه شارژ کرد.

در کنار اینها Realme Band از قابلیت نظارت بر خواب پشتیبانی می کند و دارای یک پیشخوان است. اگر به مدت طولانی بی تحرک بمانید ، این مچ بند به شما یادآوری می کند که آب بخورید تا بدنتان مرطوب بمانید و کمی حرکت کنید.

شما می‌توانید بین 9 حالت ورزشی مختلف یکی را انتخاب کنید. این حالت ها شامل کریکت، یوگا، پیاده‌ روی، سنگ‌ نوردی، دو، دوچرخه سواری، تناسب اندام و غیره می‌شوند.با این کار آمار دقیقی از فعالیت های ورزشیتان توسط یک اپلیکیشن در اختیارتان قرار می گیرد.

رنگبندی مچ بند سلامت Realme Band

مچ بند سلامت Realme Band در سه رنگ سیاه ، سبز و زرد به بازار عرضه می شود و اندازه بند آن 16 میلی متر است که به راحتی می توان آن را تعویض کرد.

این محصول با قیمت 20.5 دلار در 6 مارس به طور کامل عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد مچ بند سلامت Realme Band چیست ؟ آیا برای خریدن آن تغریب شده اید و منتظر عرضه آن خواهید ماند ؟ در قسمت دیدگاه ها با ما در میان بگذارید.

منبع : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...