Earphones-2

همان طور که می دانید ، یا باید بگویم ، همان طور که حس می کنید بازار لوازم جانبی و گجت های پوشیدنی بسیار داغ است و تمام مشتری ها و کاربران ، دنبال پیشرفته ترینه این محصولات هستند.در این میان ، شیائومی توانسته است قشر بزرگی از مشتریان را به خود جلب کند و دلیل آن هم معلوم است ، چونکه محصولات شیائومی از قیمت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند. یکی از این لوازم جانبی هدفون Mi TWS 2S است که توسط فروشگاه اینترنتی WPC برخی از مشخصات آن فاش شده است.

همان طور که در مقاله های قبلی گفتیم شیائومی دارد زمینه های و پیش نیاز های رقابت و جلو زدن از رقیب ها را آماده می کند و در کنار آن رفته رفته امکانات خود را فاش می کند که طرفداران و رقیبانش یک دفعه از این همه پیشرفت سکته نکنند و کم کم تعجب خود را تا زمان ارائه پرچم دارش به آخرین سطح برسانند.

از جمله این اقدامات ، که قبلا در مورد آن ها بحث کردیم شارژر بی سیم 40 واتی و شارژ معکوس برای هدفون ها است و حالا در کنار آنها ما هدفون جدید شیائومی را می بینیم.

مشخصات هدفون Mi TWS 2S

هدفون Mi TWS 2S  شیائومی

با توجه به عکس می توان دید ، هدفون Mi TWS 2S در سایت شماره مدل (TWSEJO5WM) معرفی شده است.

همچنین با دقت به تصویر می توان فهمید که این هدفون و Mi Air 2 TWS شکل و شمایل یکسانی دارند.البته این تصویر می تواند یک نوع ماکت باشد ، ولی با توجه به نامگذاری یعنی بک مدل S نمی توان تغییرات سخت افزاری زیادی را از آن انتظار داشت.

تنها اطلاعات مهم دیگری که درج شده توان شارژ است که حداقل بالاتر از 2.5 وات است و این مقدار به نظر کم است ، باید دید که بعدا چه چیزهایی معلوم می شود.

نظر شما در مورد هدفون Mi TWS 2S شیائومی چیست ؟ برای فهمیدن جزئیات بیشتر همراه ما باشید.

منبع : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...