جعبه گشایی S20 ultra

گوشی S20 ultra جدیدترین پرچم دار سامسونگ است که به نوعی غول صنعت گوشی موبایل به حساب می آید.در این مقاله به جعبه گشایی و بررسی محتویات درون جعبه آن می پردازیم ، پس همراه ایران گلکسی باشید.

در این نسل از گوشی های سری S سامسونگ یا همان S20 شاهد تغییر و تحولات فراوانی همچون چیست های بسیار پیشرفته تر از نسل قبلی ، رم پر ظرفیت و پر سرعت، دوربین های حرفه ای و البته نمایشگر 120 هرتزی بودیم.در این میان یکی از این گوشی ها بیشتر نظر شما را به خود جلب میکرد و این گوشی سامسونگ S20 ultra بود.

اگر بخواهیم ویژگی ها و مشخصات برجسته S20 ultra را برایتان بنویسم با یک مقاله ی چند صفحه ای هم نمی توان به طور کامل قضیه را فیصره داد پس به این موضوع در مقاله نقد و بررسی این گوشی میپردازیم ولی در اینجا چند تا بهترین ویژگی های این گوشی را مشخص می کنیم که با درکی بهتر سراغ ویدیو جعبه گشایی ما بروید.

نگاه کلی به مشخصات S20 ultra

این گوشی از نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می کند که کیفیت خارق العاده ای دارد. گلکسی S20 ultra همچون دو برادر دیگرش، از دو پردازنده‌ی اکسینوس ۹۹۰ قدرت می‌گیرد و همچنین حافظه رم این گوشی 12 گیگابایت است و در بالاترین حد به 16 گیگابایت می رسد که واقعا رقم بسیار بزرگی است و حتی در دنیای کامپیوتر هم رقم زیادی است.البته از عکس جعبه هم مشخص است ولی باید بگویم که از 5G هم پشتیبانی می کند. برای خافظه داخلی هم سامسونگ برای نسخه 12 گیگاباتی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت را در نظر گرفته است و همچنین نسخه 16 گیگابایت ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌ سازی دارد. پرچم‌دار تمام‌عیار سامسونگ از حافظه‌ی microSD تا سقف یک ترابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

S20 ultra

و اما مهم ترین ویژگی S20 ultra دوربین آن است که بسیار شگفت آور و خارق العده است. دوربین اصلی S20 ultra سنسور 108 مگاپیکسلی با لنز F/1.8 است . دوربین دوم مانند دو عضو دیگر خانواده از حسگر 12 مگاپیکسلی و لنز اولترا-واید 120 درجه‌ای F2.2 بهره می‌برد. S20 ultra ماژول سه‌بعدی ToF امکان ثبت عکس‌های پرتره‌ی بهتر و پیاده‌سازی جلوه‌های مبتنی‌بر واقعیت افزوده را فراهم کرده است. ماژول دیگر که نقش دوربین تله‌ فوتو را دارد، با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی و لنزی با سازوکار پریسکوپی و F/3.5 امکان ثبت عکس‌هایی با بزرگ‌ نمایی اپتیکال‌ هیبریدی ۱۰ برابری و بزرگ‌نمایی ۱۰۰ برابری Super Resolution Zoom را دراختیار کاربر می‌گذارد. فیلم‌ برداری 8K با نرخ ۳۰ فریم‌ برثانیه از دیگر قابلیت جذاب S20 ultra است.

اگر با مشخصات دوربین این گوشی شگفت زده شدید می توانید برای دیدن نمونه عکس های دوربین S20 ultra به این مقاله مراجعه کنید.

باتری این گوشی دارای ظرفیت 5000 میلی آمپری است.این باتری با دو شارژر 25 واتی و 45 واتی تغذیه می شود.البته شارژر 45 واتی بیرون از جعبه درون بازار قرار دارد و برای استفاده از آن باید دست به جیبتان بیاندازید.ولی اگر هم برای خرید آن مردد هستید ما تست سرعت شارژ S20 ultra را انجام دادیم که در آن به مقایسه شارژر 45 واتی با 25 واتی پرداختیم ، پس با مراجعه به آن مقاله شک خود را برطرف کنید.

بهتر است بیشتر از این سرتان را درد نیاورم و در این باره بعدا بحث کنیم ، پس بدون معطلی ویدیو جعبه گشایی سامسونگ گلکسی S20 ultra تماشا کنید.

محتویات درون جعبه گلکسی S20 ultra

  • گوشی با پلاستیک محافظت شده و از قبل قرارگیری شده
  • شارژر USB C با ٢۵ وات قدرت شارژ
  • کابل USB C به USB C
  • هدفون USB C مارک AKG
  • یک جفت گوش کوچک و بزرگ مخصوص هدفون
  • راهنمای دفترچه
  • سوزن خارج کن سیم کارت

دانلود و تماشا در آپارات

نظر شما در مورد گوشی S20 ultra چیست ؟ به نظر شما می تواند عنوان بهترین گوشی 2020 را با وجود iphone 12 و Mi note 10 pro و Galaxy note 20 به دست آورد.همچنین برای خواندن نقد و بررسی این گوشی پیگیر وبلاگ ایران گلکسی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...