شارژر بی سیم شیامی

به نظر می رسد شارژر بی سیم یکی دیگر از مرز هایی است که شیائومی می خواهد از آن عبور کند و در صدر جدول باشد.برای همین سرعتی را پدید آورده است که شرکت های دیگر حتی در شارژر های سیمی نمی توانند به دست یابند.

در راستای این موضوع آزمایشی انجام شده که در آن از نسخه اصلاح شده Mi 10 Pro با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است و شارژر بی سیم 40 واتی شیائومی توانسته است در 20 دقیقه 57 درصد باتری را به خود اختصاص دهد و تنها در 40 دقیقه به شارژ کامل برسد و این واقعا شگفت انگیز است.

شارژر بی سیم نمونه اولیه موجود در آزمایش ، برای بسته بندی یک کولر هوا معمولی در نظر گرفته شده است تا بتواند گرما را تنظیم و بررسی کند. در حال حاضر بهترین شیائومی در این زمینه Xiaomi – Mi Charge Turbo با توان شارژ 30W است.. هنوز هیچ صحبتی در مورد زمان عرضه نسخه جدید به بازار وجود ندارد اما با اطمینان می توان گفت که این شارژر بی سیم 40 واتی در یک از گوشی های پرچمدارآشکار می شود.

نظر شما در مورد این شارژر سریع و بی سیم چیست ؟ آیا به نظرتان واقعا Xiaomi به این تکنولوژی دست یافته است ، تکنولوژی که دیگر شرکت های بزرگ جهانی چون اپل و سامسونگ حتی به آن نزدیک نشده اند ، در بخش دیدگاه ما را مطلع کنید.

منبع : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...