گوشی vivo ZG 6

vivo قرار است در تاریخ 29 فوریه از Z6 5G رونمایی کند. این شرکت قبلاً تأیید کرده است که این گوشی همراه با اسنپدراگون 7656G SoC ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت باتری در توان 44 وات و همچنین خنک کننده مایع “PC-PC” همراه خواهد بود.برای اطلاع بیشتر همراه ایران گلکسی باشید.

اکنون فقط دو روز از شروع راه اندازی گذشته است ولی با این حال این شرکت جزئیات دوربین چهارگانه Z6 5G را شرح داده است. این راه اندازی شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی f / 1.79 خواهد بود که به واحدهای کلان و عمق زاویه فراتر از 112 درجه متصل می شود.

ایران گلکسی/دوربین چهارگانه Z6 5G

vivo وضوح زاویه دوربین اولترا-واید ، ماژول های کلان و عمق را فاش نمی کند ، اما TENAA نشان داد دوربین اولترا-واید دارای وضوح 8 مگاپیکسل خواهد بود در حالی که واحدهای کلان و عمق 2 مگاپیکسل خواهند بود.

بقیه مشخصات فاش شده توسط مرجع صدور گواهی چینی شامل یک صفحه نمایش 6.57 اینچی + FHD ، اندروید 10 و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

همچنین Z6 5G با رم 6 گیگابایتی و 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد و دارای سه گزینه متفاوت برای حافظه رم است.( 64 گیگابایت ، 128 گیگابایت و 256 گیگابایت )

نظر شما در مورد Z6 5G چیست؟ به نظرتان چرا پیش از موعود vivo این اطلاعات را انتشار داده است؟در قسمت دیدگاه ها منتظر نظرات ارزنده شما هستیم.همچنین یه نگاهی هم به بخش وبلاگ ایران گلکسی بیندازید.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...