رندر های Galaxy A41

رندر های سامسونگ گلکسی A41 که ماه گذشته از Geekbench عبور کرده اند ظاهر شده اند و طراحی آن را نشان می دهند.در ادامه همراه ایران گلکسی باشید.

گوشی A41 از A51 یک سطح پایین تر است و می توان گفت یک نسخه جمع و جور و کم هزینه تر A51 است.اما با این حال می تواند شما را شگفت زده و راضی کند.گلکسی A41 نمایشگر Infinity-U را در اختیار شما قرار می دهد که گفته می شود اندازه صفحه نمایش آن بین 6 اینچ تا 6.1 به صورت مورب است و یک دوربین سلفی 25 مگاپیکسلی را در داخل شکاف خود جای داده است.

گوشی A41

رندر های A41

گوشی را که می چرخانید یک دوربین سه گانه با واحد اصلی 48 مگاپیکسل را می بینید. در پنل پشتی خواننده اثر انگشت وجود ندارد ، اما این بدان معنی نیست که تلفن نمی تواند یکی از قسمت های زیر صفحه نمایش را برای باز کردن داشته باشد و یا برای تأیید بیومتریک به Face Unlock تکیه کند.

همچنین تصاویر ، ولوم صدا و پاور را نشان می دهند که در سمت راست گوشی قرار دارد و شکاف سیم کارت در سمت چپ می توان دید. در پایین پورت USB-C قرار دارد که در کنار جک هدفون 3.5 میلی متری ، بلندگو و میکروفون اولیه است و در قسمت بالای آن میکروفون ثانویه قرار دارد.

این منبع می گوید که گلکسی A41 با ضخامت 7.9 میلی متر عرضه خواهد شد ، در حالی که ماژول دوربین یک میلی متر دیگر به آن اضافه می کند.

رندرهای A41

Galaxy A41 قرار نیست یکی از چیپست های اگزینوس سامسونگ داشته باشد و یا یکی از کوالکام ها را خریداری کند. در عوض ، سامسونگ آن را به یک پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio P65 با حافظه رم 4 گیگابایتی یا 64 یا 128 گیگابایتی مجهز خواهد کرد.و همچنین این گوشی همراه اندروید 10 عره خواهد شد.

این را هم باید گفت که شایعه شده است که گلکسی A41 با یک باتری بزرگ 3500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15W تغذیه می شود ، اما هیچ سرنخی در مورد زمان عرضه آن و قیمت آن موجود نیست.پس به شما توصیه می کنم برای فهمیدن قیمت و زمان عرضه A41 وبلاگ ایران گلکسی را دنبال کنید.

برچسب‌ها, ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...