نمونه اولیه Huawei P40

همانطور که می دانید Huawei برنامه های خود را برای معرفی سری پرچمداران P40 در تاریخ 26 مارس تأیید کرد ، در کنار این DigitalTrends توانسته است ، یک واحد نمونه اولیه Huawei P40 را بدست آورد و پرچمدار نسل بعدی Huawei را به ما نشان دهد. توجه به این نکته ضروری است که به آنها اجازه داده نشده که با نرم افزار و دوربین گوشی کار کنند، یا صفحه را نشان دهند یا هیچ یک از مشخصات کلیدی را تأیید کنند.

نمونه اولیه Huawei P40

با به دست گرفتن آن ، می توان گفت که P40 با ابعاد مشابه P30 Pro اما با ضخامتی بیشتر ساخته شده است. همچنین در ساخت این گوشی از بدنه شیشه ای خمیده استفاده شده است که به لطف گوشه های گرد هنگام به دست گرفتن آن راحتی بیشتری حس می شود . این گوشی دارای صفحه نمایش خمیده است اما به اندازه پیشنهادی صفحه نمایش آبشاری در Mate 30 Pro نیست و همچنین دکمه های صدا و پاور برجسته نیستند.

نمونه اولیه Huawei P40

نمونه اولیه Huawei P40 نشان از دوربین سه گانه می دهد که شامل یک پراسکوپ ، اولتراساید و دوربین اصلی 52 مگاپیکسلی است.

بیشتر از این اطلاعاتی فاش نشده است اما با در دست گرفت آن می توان گفت سنسورها بزرگتر از P30 Pro هستند. همچنین یک سنسور ToF در کنار هم برای عکس برداری عمقی در کنار فلش و میکروفون وجود دارد. قسمت پایین آن دارای پورت Type-C و مشبک بلندگو است اما از جک هدفون خبری نیست.

نمونه اولیه Huawei P40

اینها تنها چیز هایی بود که می توان با به دست گرفتن نمونه اولیه Huawei P40 فهمید ولی معلوم نیست Huawei چه تدبیر دیگری برای رقابت با کمپانی های دیگر دارد ، آن هم با وجود گوشی بسیار شگفت انگیزی چون S20 ultra که واقعا دست آورد بزرگی است و رقابت با آن کار وحشتناکی است.

نظر شما در مورد گوشی P40 چیست ؟ در قسمت دیدگاه ها ما را مطلع کنید.

منبع : GSMArena

برچسب‌ها, ,

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...