گوشی M31

سامسونگ برای سری M در سال 2020 گوشی Galaxy M31 جلوی ما میگذارد تا ما را بیش از پیش متعجب کند.این گوشی با دوربین بسیار بهبود یافته تر از M30 و M30s و همراه با Android 10 با رابط کاربری OneUI 2 و باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی خود به ما خوش آمد می گوید.برای اطلاع بیشتر همراه ایران گلکسی باشید.

Galaxy M31، نمایشگر 6.4 اینچی SuperAMOLED با رزولوشن + FHD را به عنوان یادگاری از خانواده اش یعنی M30 و M30s همراه خود نگه داشته است.همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن درون بریدگی U شکلی جای گرفته است.

بدنه گوشی هم نیز همانند گذشته از جنس پلی کربنات می باشد.وقتی به قسمت عقبی گوشی نگاه میکنیم ، دوربین چهارگانه را درون ماژول مستطیلی می بینم که می توان گفت همه ی گوشی های سری 2020 این تغییر در قسمت دوربین را دارند.دوربین اصلی از سنسور 64 مگا پیکسلی استفاده میکند که با کمک فناوری Tetracell سامسونگ برای ترکیب 4 پیکسل با یکدیگر، تصاویری با خروجی 16 مگاپیکسل در اختیار می گذارد.

دوربین بعدی نیز دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است . ودر کنار آن ، دو دوربین دیگر دارای با سنسور 5 مگاپیکسلی هستند که یکی از آن وظیفه ی  فوکوس روی سوژه ها از فاصله نزدیک و دیگری سنجش عمق را بر عهده دارند. علاوه بر آنها در پشت گوشی اسکنر اثر انگشت از نوع خازنی دیده میشود.

دوربین چهار گانه M31

قاب پشتی گوشی را که کنار می زنید تراشه Exynos 9611 را با 6 گیگابایت رم را می بینید.در قسمت حافظه داخلی گوشی هم نیز با دو نسخه متفاوت 64 گیگابایت یا 128 گیگابایت از نوع UFS 2.1 که قابل ارتقا است ، رو به رو می شویم.

همانطور که گفتیم، گلکسی M31 با اندروید 10 روانه بازار می شود که رابط کاربری One Ui 2 روی آن نصب می باشد.

و اما سخاوت سامسونگ را در قسمت باتری مشاهده می شود زیرا که در این گوشی از باتری 6000 میلی آمپر در ساعت استفاده کرده است که می تواند تا 15 وات از طریق پورت USB-C شارژ شود.گرچه این سرعت شارژ آنچنان زیاد نیست اما با توجه به قیمت خوب به نظر می رسد و راضی کننده است.

سایر نکات برجسته هم شامل جک هدفون 3.5 میلیمتری ، پشتیبانی رادیویی FM و بلوتوث 5.0 است.

رنگ های گوشی M31

در آخر باید اضافه کنم که این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد که قیمت نسخه 4/64 گیگابایتی آن، 208 دلار بوده و نسخه دیگر با حافظه 6/126 گیگابایتی، 222 دلار قیمت خواهد بود.

نظر شما در مورد M31 چیست؟ با ایران گلکسی در میان بگذارید.

منبع: GSMArena

برچسب‌ها, ,

۲ دیدگاه برای “سامسونگ Galaxy M31 به صورت رسمی معرفی شد : دوربین چهارگانه ، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 10”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...