شارژ معکوس شیائومی

شارژر معکوس از سال 2018 با Huawei Mate 20 Pro شروع شد و از آن پس ، به بعد رفته رفته گسترش یافت تا اینکه بیشتر گوشی این ویژگی را به دست آوردند.

در یک توسعه جدید براساس حق ثبت اختراع توسط CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) ، معلوم شد که شیائومی در حال کار بر روی تلفن های هوشمند همراه با پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس است.

کاملا واضح است که اسکچ های ثبت اختراع ، یک لوازم جانبی برای شارژ هدفون های بی سیم از طریق گوشی ها را نشان می دهد.

دو طرح وجود دارد که یکی برای هدفون های بی سیم با ساقه و دیگری برای طرح های ماسک است. با توجه به اینکه اینها فقط یک حق ثبت اختراع هستند ، انتظار نداریم که نقاشی ها لزوماً منعکس کننده محصولات واقعی باشند.

ما اخیراً نسخه دموی شارژر بی سیم شیائومی را دیدیم که در آن شارژر سریع بی سیم 40 وات دیده می شد. نتایج به دست آمده با آن کاملاً چشمگیر بود به طوری که تنها در 40 دقیقه ، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی به 100 درصد رسید و این فناوری چیزی است که رقبا حتی به گرد پای آن هم نرسیدند.

به راحتی می توان فرض کرد که هر دو شارژ سریع بی سیم 40W و شارژ وایرلس معکوس ، جزو اقدامات شیائومی برای گوشی پرجم دار بعدی خود است تا بتواند با رقبا رقابت کند.

البته باید گفت که شارژر معکوس ، زمینه ای است که رقبا در آن پیشتاز هستنند مثل سامسونگ که ، آن را برای S10 و Note 10 فعال کرده بود.

نظر شما در مورد اقدمات شیائومی برای به دست آورد بازار و تبدیل شدن به برند برتر چون شارژ معکوس و شارژر بی سیم 40 واتی چیست ؟ با ما در میان بگذارید.

منبع : GSMArena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...